søndag 24. mai 2015

Tips og ting til hagen i Nordhordland!

I helgens utgave av lokalavisa Nordhordland deler jeg tips til ulike diys i hagen og på terrassen!
Endelig er det "utetid" og det er mye man kan lage selv.
Jeg viser hvordan man kan snikre seg et retro tørkestativ eller et skostativ til skitne støvler.
Gjenbruk av gamle bord eller hyller kan fint brukes til oppbevaring av diverse uteting på terrassen.
Les hele innlegget i lørdags utgaven av Nordhordland eller finn inspirasjon her på bloggen min eller på min instagram konto, @siljemarie_othelieshjem ;)
Her er direkte link til innlegget på Nordhordland sine nettsider, trykk HER!
Ønsker alle dere herlige en fortsatt god pinse;)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Silje Marie! Leste om deg i NH. Du er så flink til å finne lure løsninger. Jeg har fått MYE inspirasjon fra deg:-) Har malt krakket min i den fine grønnfargen din. Den ble veldig fin. Så det blir flere ting i den fargen :-) Ha en fin dag! Klem fra Anne

Brunt sukker sa...

så gøy
masse fint du viser
herlig tid vi går i møte
kos deg
klem Eli:)