fredag 3. april 2015

Pynt med Vrihassel til Påske!

Et enkelt og ikke minst dekorativt tips til påskepynt er å hente inn litt vrihassel fra hagen eller en annen kvist og pynte med påskeegg, gule sløyfer, fjær eller noe annet man måtte ønske;)
Jeg har laget noen søte høner av Fimo leire som jeg har hengt opp på mine kvister.
Fimo leire er så enkelt å holde på med, man bare kjevler ut leiren til passelig tykkelse og så kan man bruke kakeformer til å stikke ut figurer eller man kan driste seg til å skjære ut ett kunstverk på frihånd;)
Jeg holder meg tro til kakeformer og brukte en formet som en høne til å lage årets påskepynt!
Fortsatt God Påske;)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Silje Marie! Tusen takk for fin påskehilsen! Så fint du har pyntet til påske:-) Følger med deg her på bloggen og i avisen. Ha en fin påske videre! Klem fra Anne