mandag 1. september 2014

Hvitlakkert Kjøkken!!! Lykke!!!

Lykke, lykke lykke;)
Å få lakkert kjøkkenet var noe av det første jeg ønsket å få gjort da vi kjøpte huset, men andre ting i og på huset har blitt prioritert først, som rett er...;)
Men nå i sommer lakkerte samboeren endelig kjøkkenet, vi kom frem til ett kompromiss, jeg fikk "nytt" kjøkken og han fikk da reise på mctreff!
Snakk om vinn/vinn for begge;)
Nye knotter har kommet på og det nydelige armaturet som jeg har drømt om i mange år ble kjøpt inn!
Veggene har blitt malt i gustaviansk blå og lykken er komplett!
Her kommer ett bilderas fra kjøkkenet mitt;)









 








7 kommentarer:

Lena sa...

Åååå så utrolig bra det ble! :D Gratulerer med 'nytt' kjøkken!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Kjempefint ble det :)
Kjekt når begge kan få det som de vil :)))
Hva har du brukt på skapdørene dine ? Papir eller folie ??

Klem Heidi

Unknown sa...

Det hadde blitt ett skikkelig nice kjøkken. Så lyst og trivelig. Jeg synes oppskriften i ramme var så søt jeg. Slike gamle oppskrifter er jo nesten som en skatt, så å ramme den inn var jo bare så lurt da.
Klem fra Marit

Unknown sa...

Så flott det ble og skjønner du storkoser deg her og stråler som ei sol :) Kjempefint og så flott med den håndskrevne gamle oppskriften i ramme :)

Ha det så fint

Klemmer Monica

sylvia sa...

Så fint det ble,
Gratulere med nytt kjøkken

angie sa...

danke für die tollen bilder von ihrem zuhause!!! ich liebe den smeg-kühlschrank und ihre dekoration!!! alles liebe von angie aus deutschland

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ojj det ble stor forandring med det nye kjøkkenet , så fint !!! Det hjelper godt å få sine egne farger ! Fin høstdag og klem til deg !