mandag 30. juni 2014

Hvitmalt Hverdagsglede...

Da var endelig tørkestativet mitt blitt hvitt!
Så fint der det står i hagen og så god nytte jeg har hatt av det da;)
Er bare så herlig å kunne hente inn deilig, tørt tøy om kvelden som lukter av sommer og som man bare kan brette sammen og legge på plass!
Var bare så lei av disse klipp klapp stativene som stod rundt omkring og det gikk søren meg vinter og vår før tøyet ble tørt.
Så dette stativet er for meg en herlig hverdagsglede som jeg blir happy av hver gang jeg kikker opp i hagen, klesvask kan jo gjøres litt hyggeligere enn det er, ikke sant..?;)




7 kommentarer:

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Det er hverdagsglede så det holder :) De er så flotte disse stativene. Flott spann du har klyper i også- og hele klesvasken er fin :)

Sommerklemmer fra Monica

Bestemors gamle laken sa...

Et slikt tørkestativ står på ønskelisten min,
for jeg er enig med deg - disse flapp stativene er noe herk. Faller sammen når det kommer et vindpust og klærne bruker lang tid på å tørkes.

Det er herlig med hverdagsgleder, og det er viktig å huske på at de finnes.

Kos deg med klesvak og klestørk - heldige deg <3

Klem Gerd Kr.

June sa...

Your clothesline looks so lovely in white! I too love bringing in the laundry and smelling the sunshine in it. Your blog is a beautiful place!
hugs...

Huset i Lunden sa...

Tusen takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min :-) Tørkestativet ble så flott! Det drømmer jeg om å få i Lunden
også ;-) Veldig lurt å ha klypene i melkespannet - både praktisk og fint!
Ha en fin sommeruke!

Mona

Line (I et lite Norgesglass) sa...

Jeg måtte inn å se hos deg etter du la igjen fine ord hos meg :) Så koselig og fin blogg du har! Jeg skjønner vi liker mye av det samme ;) Tørkestativet ble jo kjempe fint! Nostalgisk :)

Anonym sa...

Nydelige klestativet:)ønsker meg slikt eg og!
Ingenting er som å ta inn nyvaska og tørre klær!
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian