søndag 25. mai 2014

Hjemmesnikret Retro Tørkestativ!

Jippi!!!
Tenk for en glede å få ett tørkestativ da, hihi;)
En drøm som jeg har sett for meg i hagen siden vi kjøpte huset og nå har vi søren meg bygget ett!
Så fort det gikk da, med teamwork fra hele familien, dvs, mann, barn, hund og undertegnede så ble det saget, skrudd og borret hull til snorene på en liten halv time;)
I to bøtter har vi støpt fast søylesko til stengene slik at det står stødig også har vi bare gravd de ned på ønsket plass.
Så enkelt men også litt av praktiske grunner for på sikt så må kanskje stativet flyttes etterhvert som vi jobber oss rundt i hagen og da er det bare å grave opp igjen betongsolene!
Satser på at været holder seg de neste dagene slik at jeg kan få malt det hvitt;)


 


7 kommentarer:

Lena sa...

Å så lurt! Tror jeg må stjele den der til hagen min :-D må få dratt meg ut av huset og kommet på besøk til deg en dag. Ha en fortreffelig søndag!

Unknown sa...

Så moro å se det hos deg også- har et blogg innlegg jeg også nå om tørkestativ - hi hi :)

Ja de er så fine disse stativene :)

Ønsker deg herlige dager

Klem Monica

loftkroken sa...

Her var det kos :) La meg til følger og la deg til på blogglisten min :)
Morsomt at du har innlegg om tørkestativ,jeg får snekret et på onsdag og gleeeeder meg slik :)

Klem Bente

Anonym sa...

Slike tørkeatativ er så fine,har så lyst på:)
Fin dag til deg!
Klem fra Lillian

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ojj så heldig du er da som har fått så fint tørkestativ !!! Sånn har jeg ønsket meg en stund også . God natta klem til deg .

Huset i Lunden sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen!
Et sånt tørkestativ står på MIN ønskeliste ;-)Kjempefint og så praktisk! Håper vi kan få det til i Lunden etterhvert.
Veldig fin blogg du har; legger meg til som følger, jeg :-)

Mona

toves sammensurium sa...

GFratulerer - dette kommer du til å kose deg masse med,både med å henge opp klær og bare rett og slett nyte synet av den!Snakker av erfaring,har lignende selv ;)
God helg!
Toveklem .)