mandag 17. februar 2014

Hjemmelaget Sitronpai med Marengs!

Ble visst litt baking i dag også...!
Hadde sitroner i kjøleskapet som jeg ikke helt visste hva jeg skulle bruke til og valget falt da på en sitronpai.
Har laget den en god del ganger før men i dag ble det med en liten twist;)
Med marengs på toppen som jeg prøvde å grille lett i ovnen, var ikke det enkleste men som en skarve hobbybaker så får det være godt nok!
Ikke har jeg sprøytepose heller (det ønsker jeg meg!) så her måtte jeg bruke en vanlig brødpose, funker sånn passe det også da...
Det ble nå ikke hakkanes gale vel?
Smakte godt gjorde den ihvertfall;)


5 kommentarer:

Unknown sa...

Den så veldig godt ut.
Har hatt lyst til å prøve å lage en sånn siden jeg spiste det hos naboen min...

Ha en fin dag.
Klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Den såg hvertfall fristende god ut :)

Nydelig tirsdag til deg
Klem Heidi

Brunt sukker sa...

OY DEN SÅG VELDIG GOE UT
SÅ FLINK DU ER
FIN UKE TIL SØTESTE DEG
KLEM ELI:)

Unknown sa...

Ser veldig godt ut- den er på lista over kaker jeg skal bake snart. Elsker sitroner :)

Nyt kvelden klem Monica

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ojj den så himmelsk god ut !!! Kan du ikke komme med oppskriften da ?? Får vann i munnen her ! Fin kveld til deg ! Klem