tirsdag 8. oktober 2013

Lys i høstmørket;)

Og der var det plutselig gått 2 uker gitt..!?!
Off visste at dagene gikk fort altså men nå synes jeg de kan sette på bremsen!
Her går det mye i det samme om dagene, jobbing med huset og full fart med en aktiv baby som krabber veldig fort! nå;)
Nå i helgen hadde vi barnedåp for Katarina Othelie så har gått mye tid i planlegging, handling og baking til den dagen.
Kjempe koselig dag men var godt å kunne få den overstått;)
Nå kan vi begynne å glede oss til jul!
Nå når høstmørket kommer snikende så har jeg begynt å henge opp lyslenker rundt omkring i huset.
På kjøkkenet har en lenke kommet opp under en hylle.
På den har jeg festet søte muffinsformer som fungerer som lampeskjermer;)
Kveldene blir ikke fullt så mørke med alle lenkene som lyser opp rundt omkring;)



5 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å SÅ FINE BILDER
JA TIDEN GÅR FORT MED DISSE SMÅ<3
NYT DAGENE OG KOS DERE MASSE<3
KLEM ELI:)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja du dagene raser av gårde . Utrolig søt lyslenke du har laget !!! God kveld til deg ! klem

Anonym sa...

Dagene og vekene går utrulig fort,heilt utrulig at ein klarer å henge med Hihi:)
Kan tenke meg dere har mykje å styre med,flinke dere er:)
Ønsker deg ein fin kveld!
Klem fra Lillian

Mor Inger`s hus sa...

Ja, dagene går fort, men du verden for en høst vi har. Og for en temperatur:)

Da blir førjulsvinteren ikke så lang.

Kos deg.
Klem

Bestemors gamle laken sa...

Heisann.

Så fine bilder, og koselig lyslenke du har ordnet:)

I dag er det 2 mnd til julaften, tiden raser avgårde.

Legger meg til som føler hos deg.

Gerd Kr.