mandag 2. september 2013

Sanselig Ro... Enn så lenge!

I dag måtte jeg unne meg en glede og litt inspirasjon;)
Etter en vond økt hos kiropraktoren så tenkte jeg at det måtte være lov på en så grå høstdag..!
Boken "Sanselige Rom" ble med hjem;)
Tenkte at når Katarina Othelie var lagt så skulle jeg sette meg ned og få bladd litt i den.
En kopp te ble laget og ett stykke gulrotkake fra kaken mamman min var innom med tidligere, skulle nytes.
Barnet sovnet og ble lagt godt tilrette i Svithun vognen på kjøkkenet.
Endelig! tenkte mor...
Siden far holdt på ute med å rive yttervegg så benket jeg og Elvis oss på kjøkkenet for en stille stund!
Boken ble åpnet og mor logget ut;)
Heeelt til mor kom til side 4, da våknet barnet igjen, hurra! og far måtte komme inn for å fylle på kaffekoppen og da var kakestykket plutselig vekk!
Så for å oppsummere!
Barnet er fremdeles veeeldig våkent, Elvis har gjemt hodet sitt under en pute, fatet mitt er fremdeles tomt, far er fornøyd og mett! OG teen min er blitt kald;)
Prøver igjen litt senere jeg...;);) Logging on again...
Her er hvertfall linken til bloggen til Franciskas vakre verden. Enjoy;)



2 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja akkurat sånn er det noen ganger eller som oftest , enda jeg har ikke småbarn lenger. Prøv igjen å kose deg du ! Så herlig vogn hun har da , den er kjempekul !!! Hun er så søt ! God natta til deg , klem

Unknown sa...

Er det slemt å smile litt for seg selv...for akkurat sånn er det :)
Fremdels er det sånn her i huset at den beste måten å få alles oppmerksomhet, det er å sette seg ned og se ut som man slapper av. Slår aldri feil :)

Ha en fin dag.
Klem