fredag 9. august 2013

4 måneder!

Lille, herlige vennen min er 4 måneder i dag!!!
Hun er bare blitt så stor, sitter rett opp rak i ryggen og står rett opp på bena sine, skulle trodd hun var mye eldre...!
Ruller rundt på magen og har så smått begynt å krabbe!
Prater og ler og er i så godt humør;)
Kjempe glad i deg Snupi;)
I dag så vi en kjempe stor plog med grågås på vei sørover så nå er sommeren definitivt over, er litt vemodig men samtidig så kan jo høsten være fin også...;)
Og så kan man jo begynne å glede seg til jul kanskje...?;)
Katarina Othelie har lånt en av mor sine maaaaange solbriller, så gøy!
Er vel sånn det begynner???
Først så uskyldig med solbriller også plutselig sprader hun vel rundt i Louboutins pumpsene mine med Louis Vuitton vesken på armen, får begynne å gjemme unna herlighetene mine tror jeg;););)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi så søte❤så stor ho er blitt og så herlig når dei begynner å bevege seg og sånt,mine har alltid vært litt trege,litt bedagelig anlagt,Hihi!
Kos deg masse med ho❤
Klem fra Lillian

Fabelaktig sa...

sååå søt!

stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
klemklem
-Maia

Unknown sa...

Herlige bilder.
Gratulerer, 4 måneder allerede. Tiden flyr.

I sommer vokste eldstemann meg over hode med flere cm, og nummer to er ikke langt unna. Da kan de snart ikke stjele klær av meg lenger, skoene mine har de for lengst vokst ut av. Men...frem til de har vokst enda mer, så gjemmer jeg unna favorittene mine :)

Klem

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så nydelig hun er ! Nyt tiden , den går fort . Klem