mandag 11. februar 2013

Gjesterommet er ferdig...

Da har jeg fått meg ett nytt favorittrom i huset, nemlig gjesterommet på lemmen;)
Finn.no er en genial sak, ihvertfall når man er sykemeldt med bekkenløsning i 6 måned og ikke kan gjøre så alt for mye...;)
Jeg har lenge ønsket meg en smijernsseng (hvem har vel ikke det...?) og har fulgt jevnlig med på Finn i håp om å finne ett ok eksemplar til en fornuftig pris.
De to kriteriene har vel aldri stemt overens;)
Men i forrige uke kom jeg over en annonse på en seng som skulle gies vekk.
Først tenkte jeg at den er jo for "ny", ikke er den svart og den så litt for "ikea - aktig" ut så jeg brydde meg ikke så mye med annonsen, men noen dager senere så lå den fremdeles ute.
Så da tenkte jeg, hvorfor ikke?
Den er gratis og vi kan alltids lakke den og viss det absolutt ikke funker så har den ikke kostet noe.
Så da måtte mannen ta seg en liten kjøretur en kveld og hente seng.
Men snakk om å passe perfekt da, til og med under skråtaket!
Da ble det nok en tur på Ikea for å kjøpe ny madrass, laken og sengesett.
Og med farmors 100+ års putetrekk og sengeteppe med broderinger på kunne det ikke bli bedre;)
Til og med Elvis har fått med seg at det er kommet en seng på lemmen, ser titt og ofte at det er noen små potavtrykk på sengen;)
Hjelper heller ikke at han drar med seg lekene inn på rommet også høres det ut som om hele taket skal dette ned når han leker!
Jeg er ihvertfall superfornøyd med rommet, mange av de gamle, koselige tingene mine kom virkelig til sin rett;)
Er utrolig deilig å ta seg en liten pause der oppe med en bunke interiørblader;)
Hiver meg på utfordringen til Franciska med bloggen Franciskas Vakre Verden.
Hun gir ut bøkene med tittelen "Sanselig....", nå er hun på jakt etter inspirerende soverom så kanskje rommet på "Lemmen" kan være til inspirasjon for andre;)
For flere sanselige soverom klikk HER;)







4 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så fint det har blitt på gjesterommet ! Finn er helt genial !Go manag kveld til deg !

Brunt sukker sa...

Å SÅ FINT
HERLIGT Å FÅ VÆRE GJEST HER
KLEM ELI:)

Unknown sa...

Her hadde jeg fint kunnet vært gjest- kjempekoselig :)

Ønsker deg en fin uke

Klem Monica

Unknown sa...

Herlig gjesterom.
Finn er mye brukt her også, utrolig hva man kan finne der :)
Klem