lørdag 29. desember 2012

I'm still alive...Barely!

Flytting i julen anbefales ikke!
Den siste uken har gått i en eneste tåke.
Jobb, nedpakking, bæring, kjøring og oppakking.
Også har jeg følt på at vi skulle kost oss mer i julen, slappet av, fått sett alle juleprogrammene på tv, gjort flere juleting rett og slett!
Jeg begynner sånn muligens å få en ørliten oversikt over nesten alle tingene våre...
Men nå er vi hvertfall i hus, med to netter bak oss allerede;)
Det har gått kjempe fint og følelsen av at dette er hjemmet vårt kommer snikende mer og mer for hver dag.
Det er så utrolig mye jeg har lyst til å gjøre men både tid og energi strekker liksom ikke helt til!
De neste to ukene blir det nok ikke sånn ekstremt mye blogging, da jeg ikke får installert internett før i midten av januar, er en smule furten for det kan man si...!
Men jeg kommer sterkt tilbake, er jo såååå mye jeg vil vise dere;)
Her kommer noen bilder fra stuen tatt sånn i hyrten og styrten!
Ønsker alle en strålende romjulshelg og ett godt nytt år, viss jeg ikke er i blogglandia før da;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønneste deg,dette ser utruligt flott ut og gleder meg til å sjå meir,sjølv om du ikkje får blogga på ei stund så kan me leve i spenning til vi ser kor flott dette blir,for trur du får det flott og endelig i eget hus:)
Masse lykke til med alt,eg vei det er slit og tar på men det blir så bra!

Ønsker deg et godt nytt år:)
Klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

Å MENN DETTE VAR FINT!
GLEDERE MEG TIL Å SE MER
HUSK Å NYTE LITT OGSÅ SKJØNNE DEG
KLEM ELI:)

Franske drømmer sa...

Åh, så fint dere får det :-))
Lekkert!! :-)
Det tar på å flytte, ja ;-)

Tusen takk for varmende, gode ord fra deg den siste tiden- det varmer godt!

Håper dere har fått tid til å kose dere litt også i julen :-)

Klemmer