onsdag 19. desember 2012

Greige toner på kjøkkenet...

Da var en del av kjøkkenet blitt malt og jeg var innom mange ideer før jeg landet på fargen Delikat 2499 fra Jotun.
Den fargen hadde en god venninne nettopp malt med og hun likte den godt og siden min mann har nedlagt veto mot hvitt så gikk vi for den på spisedelen av kjøkkenet.
Fargen kommer også til å fortsette ned i trappegangen fra kjøkkenet til underetasjen og med lysekrone i trappegangen blir det ganske så flott tror jeg;)
(Bilder der kommer!!!)
Gubben er ihvertfall fornøyd med fargevalget!
Det som var litt komisk var da siste utgave av Boligdrøm dumpet ned i postkassen i går.
Der var det en artikkel om greige farger, en kombinasjon av beige og grey, beige og grått.
Tror jeg traff ganske bra der;)
Jeg har alltid kombinert hvitt med beige, men med denne fargen aner jeg gråe antydninger.
Tror når jeg får innredet mer og dillet litt at jeg venner meg til fargen da, selve kjøkkendelen blir ihvertfall hvit, så da får jeg det hvite der;)


8 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Lekkert lekkert lekkert !!!
Knallfin farge :)

Såå koselig det ser ut :)
Gleder meg fremdeles til flere bilder frøken Silje Marie :)))

Klem Heidi

Anonym sa...

Dette ser fantastisk flott ut,nydelig farge du har valgt:)det ser så fint ut hos deg,dette blir bra:)
Klem fra Lillian

Franske drømmer sa...

Det var en nydelig farge :-))
Det er farge som appellerer mer og mer til meg, i allefall ;-) lekre!

Hihi, klart jeg skal bake til deg, snuppa! ;-)
Norgespakke med gjærbakst, konfekt og småkaker kommer ;-)

Ha en fin dag, søte!
Klemmer

Unknown sa...

Nydelig farge.
Jeg har også sett på greige farger. Har lyst å male stuen, de nesten hvite veggene blir så kalde i dagslys. Men, etter å ha malt to barnerom så innser jeg at det er mer jobb enn jeg hadde trodd. Og gubben kom med en god ide (tror ikke han har så veldig lyst til å male), så nå må jeg tenke og gruble litt.
Ha en flott dag.
Klem

Elsa och Helena sa...

God Jul Silje Marie! Önskar dig en härlig Julafton!

KRAM Helena

Linda sa...

Så flott det ble. :-) Hvilken farge er det på listverket?

Anonym sa...

Hei, vurderer å male stuen i delikat fra Jotun. Er du fornøyd? Og jeg syntes de øverste bildene dine gjør at stuen ser mørkere ut enn de nederste. Hvilke av dem stemmer mest med virkeligheten? Klem.

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Hei Jenny!
De øverste bildene er ikke lyssatt riktig så de kan nok virke litt mørkere.
Men fargen er utrolig behagelig og er ikke for mørk og kan kombineres med andre farger.
Viss du trykker på kjøkken under etiketter på bloggen så får du sett flere bilder med denne fargen;)
Fine kvelden til deg!