fredag 16. november 2012

Litt bilder fra Damenes Aften...

Da var en 15 timers lang arbeidsdag over;)
Damenes Aften ble arrangert på onsdag og ca. 400 damer stilte.
Det ble en kjempe kveld med foredrag av Kjersti Bergersen, stander med de forskjellige leverandørene våre og god mat.
Håper de som deltok hadde en flott kveld;)
Jeg prøvde å få knipset noen bilder i løpet av kvelden men det ble litt ymse tror jeg;)
Legger nå ut noen av de...
Vi fikk kjempe mange koselige kommentarer og tilbakemeldinger på møblene vi hadde snekret!!!
Fredag nå og jobbehelg så jeg gleder meg vanvittig til i morra ettermiddag når jeg kan legge bena på bordet...;)










5 kommentarer:

Brunt sukker sa...

oy så gøy!
dere er jammen flinke Silje Marie!
klem Eli:)

Unknown sa...

Ser ut som om dere hadde en kjempeflott kveld. Flotte bilder også.
Ønsker deg en flott fredag.
Klem
-Aileen

Anonym sa...

Så gøy,må være så kjekkt å være med på et slikt arrangement :)
Ein fin fredag og ei flott helg til skjønne deg!
Klem fra Lillian

Franske drømmer sa...

Åh, det ser jo kjempegøy ut!!!
Der skulle jeg gjerne vært, ser jeg! ;)

Ønsker deg en flott helg!
Kos dere masse!!
Klemmer

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Håhåå den plakaten likte jeg !! Ikke vent på gubben...