fredag 5. oktober 2012

Norske Klassikere

Rema 1000 kjører nå en kampanje kalt "Norske Klassikere" med tradisjonsrik høst mat og ikke minst husholdningsartikler i tidsriktig forpakning!
Jeg har sikret meg en flaske med Sunlight Håndoppvask som nå står på kjøkkenbenken;)
De hadde andre ting også, deriblant lipsyl.
Synes det er så kjekt når ting kommer i "original" forpakning.
En del desserter ser jeg kommer også i sin originale pakke.
Nå leser jeg også Anne B Ragdes nye bok, "Jeg skal gjøre deg så lykkelig" og den handler om husmorslivet på 1960 - tallet og da passer det med noen husholdningsartikler fra samme periode;)
Ønsker alle en strålende fredag, snart helg nå...;)




4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint at det kommer i slike nostalgiske emballasjer,eg pleier å falle heilt for slikt eg og kjøper kanskje kun fordi eg liker korleis det ser ut,liker så godt mange av dessertene til Freia og:)
Ønsker deg ei flott helg:)
Klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

ti hi såg de ja ...
koseligt!
passet bra hos deg!
klem fra eli:))

sa...

Åh jeg får ikke kommet meg på antikkmessen i helgen jeg!
Håper du finner mange skatter :) klem Anette

Anonym sa...

Så stilig! Kjempetøft å samle alte i den tre kassen også:) Lykke til med finishen på soverommet. Håper gubben ble glad;) Klem Lisbeth