tirsdag 14. august 2012

Sybordet er ferdig!!!

Jippi!
Det ble jo bare helt fantastisk!
Jeg har lenge ønsket meg akkurat ett slikt bord, med smijernunderstell og de gamle grønne kledningsbordene på toppen!
Det er mye gjenbruk i det bordet!
Selve understellet kjøpte jeg jo på finn.no av en gammel bergensdame, den hvite rammen har blitt spikret sammen av 25 år gamle stokker som har vært til rekkverket på terrassen og de grønne kledningsbordene er vel mellom 50 og 60 år gamle og stod på Utsikten da den bare var en liten hytte!
Masse historie spikret og skrudd sammen til ett sjarmerende lite avlastningsbord;)
Jeg skulle jo egentlig bruke det opprinnelige trevirket som var på sybordet men det var ikke akkurat i kjempe god stand.
Det skulle jo også være skuffer under benkeplaten men med å feste en knott i front så ser det ut som om jeg har skuffer likevel;)
Jeg er nesten litt betatt, har bare sittet og sett på det den siste timen, mens jeg har prøvd ut forskjellige steder det kan stå;)
Har landet midlertidig men det blir nok noen ommøbleringer enda...;)
Lykke;););)





8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei søte deg:)
Så nydeligt du har fått den og den passa jo så fint inn hos deg,du er så flink å få ting til og pusse opp til så flotte ting:)
Nydelige knotten i så flott farge;)
Ein superfin dag til deg:)
God klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

Hallo skjønne deg :))
ikkje rart du er fornøyd dette ble kjempe flott!
grønnfargen er bare helt perfekt :)
ønsker deg en flott dag:)
klemmer fra Eli:)

Humlehagen sa...

Du altså!:)Så flink du er, dette ble jo"berre lækkert"!!Og den gode følelsen også, når du ser det blir så fint..kunne flytte litt rundt på det, og prøve seg fram her og der..det er SÅ gøy!Hilsen Else Britt

Anonym sa...

Et vakkert bord!
Wow, hva gjorde du gjør det!
En veldig fin blikkfang!

Klem, Birgit

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så utrolig fint det ble !!
Jammen er du/dere flinke :)))

Så artig at det ble den tapeten da :))) Gleder meg å få den opp, og om jeg ender opp med å ha den som en sengegavl... Det er det som er planen :)

Klem Heidi

Rosa i huset i vitt sa...

Så snyggt det blev
Kram Rosa

Mairus sa...

Beklager men jeg syns orginalen var mye finere. Singer er en fantastisk gammel amerikansk industrihistorie, og alle produktene deres var av ypperste kvalitet. Ville aldri dekket dem til med maling.

Silje Marie_OtheliesHjem sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.