mandag 20. august 2012

En liten stråveske;)

Denne søte stråvesken kjøpte mamman min sist vi var innom bruktbutikken.
Så sjarmerende;)
En av de andre kundene i butikken kjente igjen den typen veske for søsteren hennes hadde visst hatt en sånn da de var små, som da var på 1960 tallet.
Den ble med hjem og står nå til skue i karnappen i Utsikten;)
Takker igjen for alle som stikker innom hos meg, blir sååå glad for alle de koselige tilbakemeldingene dere legger igjen;););)
Ønsker dere alle en god start på en ny uke;)



7 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Hei på deg Silje Marie :)
så søt den vesken var !du finner jammen mange skatter !
ønsker deg en fin dag :)
klem fra Eli:)

Unknown sa...

Silje Marie det er jo så gøy å finne slike ting.
Ting som skaper minner og god stemning :)
Ønsker deg en fin fin mandag, klem fra Ingvild-Christin

Anonym sa...

Hei søteste deg:)
Eg elsker ting i strå og den veska var jo så skjønn,et flott kupp:)
Du er så flink til å finne skatter du:)
Ønsker deg ein flott dag og ei flott ny veke!
God klem fra Lillian

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Mener å huske at min mor eller tante hadde en sånn så vi lekte med som små barn :)))
Bruktbutikk et et must å bsøke :)

Jeg skal igang med egen forettning, og det sammen med et knallbra team :)))
Mann, barn, søster, svoger, gamle og nye venner :))
Tror det kan bli litt stillere på bloggfronten til tider, men skal prøve å komme med innlegg bortimot daglig !!

Ha en strålende uke Silje Marie
Klem Heidi

Sommerhuset i bakken sa...

Søt stråveske og morsom blå hank ;-) Koselig krok du viser.

Ha en finfin ettermiddag og kveld!

Humlehagen sa...

Å, så søt!:)Passet godt inn i interiøret hos deg der den står..kjempefin!:)God kveld fra meg!:)

Nely sa...

Woow... you have alwais so pretty things:)
Perfect!!
Hugs Nely!