mandag 21. mai 2012

Tidenes Bruktkupp!

Jeg og en venninne har gjort tidenes bruktkupp!
Jeg kom hjem igjen med en gammel grønnmalt kommode, en hvit hagebenk med smijernsføtter, en nydelig blå krakk, en trekasse med lokk, en melkekasse og en drøss med Norgesglass.
Jippi;)
Fant også en retro barnevogn ifra 50 tallet, der kommer jeg med bilder senere, den er allerede kommet under sveising av min mann;)
Fant også en kommode som sikkert er blitt brukt i en butikk der det ble solgt sysaker.
Det er gjennom gående skuffer i den men det er glass i den ene enden, sikkert for eksponering;)
Der kommer jeg også med bilder siden, den er allerede kommet under restaurering;)
Grønnfargen på kommoden og blåfargen på krakken er helt nydelige, tenkte å scanne de på jobb slik at jeg kan lage mer av de fargene.
I dag har jeg vasket alt, neste trinn er å behandle alt med mitmiddel.
Så får vi se hva som skal males, slipes eller fikses på;)









2 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Fantastisk. Mange skjønne ting her. Spes. kommoden.
Er spent på hva du skal finne på med lampeskjermene jeg da;)
Klem

Sommerhuset i bakken sa...

For noen flotte skatter du har fått tak i. Så herlig! Vakre farger og sjarmerende slitt ;-)

Ha en super vår/sommerkveld!