mandag 7. mai 2012

Kjære Othelie!

Dette har vært en trist helg.
Fredag fikk jeg beskjed om at min kjære farmor, min kjære Othelie var gått bort.
Selv om hun var gammel var det temmelig uventet.
Helgen har gått i en slags tåke.
Begravelsen er førstkommende fredag.
Men jeg tror det blir en fin dag, vi har valgt nydelige sanger, "Vår" av Edvard Grieg og "Vårsøg" blant noen.
Det blir en fin avskutning.
Jeg skal lese noen ord i kirken, men er ikke så lett å få alle tankene ned på papiret...
Men det går vel bra...
Off er helt på gråten igjen jeg...
Kjempe glad i deg Hildur Othelie;)

2 kommentarer:

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Så trist, Silje Marie... Det er alltid vondt da noen av våre nærmeste blir borte selv om de har levd et langt liv..

Tenker på deg...og håper du klarer å finne litt trøst i de gode minnene om farmoren din.

Mange mange varme klemmer til deg.

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Tusen takk for fine ord og gode klemmer!
Klem!