tirsdag 29. mai 2012

En Gammel Trekasse

På mitt siste bruktraid kom jeg over en trekasse med lokk som ble med hjem.
Den ser ut som en miniutgave av en gammel skolepult.
Har lurt på å lage ben og sette på slik at det faktisk blir en liten pult men foreløpig står den oppå arbeidsbordet der den rommer diverse klenodier;)
Jeg spikret to spikere i lokket og knøt fast en hyssing slik at jeg kan henge opp bilder og annen pynt.
Jeg har vasket kassen med husvask, behandlet den med mitmiddel også har jeg malt den hvit inni.
Synes det ble ganske bra jeg;)







3 kommentarer:

Nely sa...

Hallo!
Thank you for lovely comment in my blog.Your photo and blog is so nice:)
Have a nice day..
Hugs Nely!

Sommerhuset i bakken sa...

Søt og sjarmerende kasse ;-) Så mange flotte ting du har i den. Flott pyntet ;-)

Ha en super kveld!

Mor Inger`s hus sa...

Flott kasse.
Kan det være ei skipskasse tru?

Skipperen brukte å ha med seg transportabelt skrivebord hvor han oppbevarte alle papirer, og ordnet med lønning til mannskapet. Jeg har ei slik, men den ser ikke akkurat ut som din.