tirsdag 15. mai 2012

Drivved tapet fra Borge!

Alle som liker tapeter må sjekke ut Elements boken fra Borge!
Er helt super, med drivved trykk til mer industriell stil med betong.
Jeg jobber hos Byggmakker Walde på Frekhaug med ansvar for maling og tapet så jeg har siklet på den boken en stund;)
Nå har vi tapetsert en hel vegg på jobb med drivved tapet, ble bare sinnsykt kult!
Kapprestene ble med hjem og jeg har brukt tapetbitene som potteskjulere.
Jeg klippet til biter med tapet og knøt det fast rundt potten med hyssing.
Dekorativt;)
En annen vegg ble tapetsert med en betonginspirert tapet (bilder kommer!).
Drivved tapet: Elements 46504 fra Borge.








4 kommentarer:

salige lavendel sa...

Spennende! Har så lyst å få sett disse tapetene "live". Ser det ekte ut altså?? Er det tekstur i selve tapeten eller er den helt glatt??

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

De ser veldig ekte ut men vi tapetserte en ganske stor vegg på jobb og det ble litt rotete, så en mindre vegg med etter par lengder blir bra;)
Teksturen på tapeten er ru blir mest naturtro da.
Hadde den vært glatt så ville det vært mer glans og da hadde det ikke sett ut som drivved.
Skal snart ta en vegg til med en betong lignende tapet.
Det blir bra;)

salige lavendel sa...

Kan godt tenke meg det ble litt for mye på en stor vegg. Hadde kanskje sett mindre rotete ut hvis det var bredere "planker" og stående i stedet for liggende? Håper vi får se bilde av betongveggen også, blir sikkert tøft!

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Enig med deg;)
Betong veggen tapetserte vi idag så da kommer det bilder over 17. mai;)