lørdag 28. april 2012

Brukt a la Othelie;)

Endelig helg og noen dager sammenhengende fri, deilig!
Jeg var innom min lokale bruktbutikk for noen dager siden og endte opp med en gullforgylt ramme og ett Art Deco inspirert serveringsbrett.
Brettet var jeg litt usikker på, om det "passet" inn, men nå har ideene endelig kommet;)
Rammen ble sprayet hvit og jeg puttet stripete tapeter inni.
Den ble bare så nydelig!
Den er litt rokokkoaktig, så den står ved siden av det siste rokokkoprosjektet mitt, anno 1870;)
Tror min mann er litt lei alle utbruddene, "se da, så søt den er;)"!
Jeg fikk ordentlig klippedilla over meg i går kveld og laget en haug med vimpler av tapetrester, min mamma fikk to av de mens jeg endte opp med en blåstripete variant selv.
Da matcher rammen, vimplene og brettet!
Brettet ja!
Det kunne skrues i fra hverandre og jeg puttet blårutete tapet inni.
Er faktisk glass som er brukt som plate og ikke plexiglass.
Kjempe enkelt å bytte papir eller bilder alt etter humør og innredning;)







1 kommentar:

Natalie sa...

Så fin blogg, du hadde masse fint i gangen din :) La meg som følger, håper du tar turen til meg også :) Natalie