søndag 18. mars 2012

God Søndag!

I dag er det tidlig på an selv om det er søndag;)
Skal i barnedåp om noen timer men det ser ut som det blir en fin dag solen skinner i hvertfall nå;)
Men jeg har jo vært på Kremmerhuset og kjøpt en helt nydelig emaljert såpekopp og den fikk jeg endelig plassert i går, etter mye om og men!
Men nå henger den på kjøkkenet, festet på flisene med blue tech (fungerer utmerket!).
Har også ett gammelt "mini" melkespann som jeg fylte med oppvasktabletter og da var de ute av syne.
Synes ikke det er noe fint med originalembalasje på noe som helst så kjøkkenskapene mine er fylt med krukker og bokser istedet:)
En gammel krukke fikk baksiden sin dekorert med dymo tape, skal innrømme at jeg er litt hektet;)
Men nå må jeg prøve å få Hardanger bunaden på sånn noenlunde riktig...;)
Så vi snakkes!
Ha en super søndag!





Ingen kommentarer: