tirsdag 14. februar 2012

Nye Ideer!

Det var disse ideene som man går og utbroderer i hodet hele tiden...
Lenge har jeg hatt lyst til å tapetsere men siden vi leier en leilighet så ville jeg ikke sette i gang med ett for stort prosjekt.
Jeg ville også ha noe på veggen som kankje ikke alle andre har heller.
Gamle aviser, bøker, notehefter og lignende er dekorativt og litt uten om det vanlige.
Jeg trålte min lokale gjenbruksbutikk (NMS Gjenbruk Knarvik) etter aviser og bøker.



Og siden jeg fikk en hel helg alene hjemme (uten en mann som spør om alt mulig...;o) så tapetserte jeg en vegg med god hjelp av lille Elvis:o)
Men jeg har ikke limt avisene rett på veggen.
Jeg ville ha muligheten til å ta de ned og eventuelt henge de opp ett annet sted.
Siden jeg jobber med tapet og maling tok jeg en tapetrull som skulle kastes og laget en collage på baksiden.
Jeg brukte dobbelsidig tape og tapet på avisene.
Deretter klippet jeg til to lengder på 2,40 høyde og hengte de opp på veggen med blue tech.
Da kan jeg bare ta ned lengdene og rulle de sammen viss jeg vil ha noe annet på veggen med tid og stunder.
Henger også ett gammelt vindu midt på veggen som jeg har behandlet med hvit panellakk.
Så fornøyd med den veggen:o)


                                                                                                
  
   
            

                                                


Ingen kommentarer: